Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - Pátek: 8:30 - 16:30
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
20.09.2020
Kurzy hormonální jogové terapie - poslední 2 volná místa!
Poslední 2 volná místa na středeční KURZY HORMONÁLNÍ JÓGOVÉ TERAPIE se skvělou lektorkou Romanou Voženílkovou u nás v Rezoně. Více informací naleznete... číst celé
10.09.2020
Kurzy PILATES s Markétou Marešovou
Nové kurzy PILATES s Markétou Marešovou u nás v Rezoně. Neváhejte a rezervujte si lekci, po dohodě jsou možné i individuální lekce. Registrace a více ... číst celé
08.09.2020
Nové kurzy SOMATICKÉ JOGY s Petrou Plašilovou
Od  září probíhají v našem centru kurzy SOMATICKÉ JOGY a JÓGOVÉ TERAPIE s Petrou Plašilovou. Kurzy se konají v pondělí a ve čtvrtek. Přihlásit se může... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

 

 

  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

 

1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 - V následujícím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.

5 – Zkontrolujte zadané údaje a dokončete objednávku.

 

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  • Nový zákazník, pokud nakupujete na biorezona-eshop.cz poprvé, zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.
  • Registrovaný zákazník, pokud jste již na biorezona-eshop.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali. E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

 

Doprava a platba

Cena poštovného GEIS - Doručení kurýrem v ČR činí pro objednávky:

  • do 999 Kč - 94 Kč
  • od 1000 Kč do 1999 Kč - 64 Kč
  • nad 2000 Kč - ZDARMA

Cena poštovného v ČR GEIS point CZ činí pro objednávky:

  • do 1999 Kč - 69 Kč
  • nad 2000 Kč - ZDARMA

Zásilky na Slovensko dodáváme dle váhy:

  • do 1 kg 160,- Kč,
  • do 5 kg 220,- Kč,
  • nad 5 kg 380,-Kč.

 

Způsob platby

  • Osobní vyzvednutí v centru Biorezona je zdarma
  • ePlatba+ (všechny české banky)
  • Platba kartou přes platební bránu Comgate
  • Dobírka - 20 Kč
  • Platba v hotovosti nebo kartou na pobočce
  • Platba převodem po zaslání faktury

Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Převzetí zboží

Kupující nebo spotřebitel je povinen:

- prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti dopravce.

- při zjištění zjevných vad zboží, které jsou zjistitelné při převzetí, je kupující povinen s dopravcem sepsat záznam o poškození. Kupující je oprávněn v tomto případě zboží nepřevzít.

- zkontrolovat kompletnost dokumentace

- neprodleně vady reklamovat u prodávajícího a doložit záznam o poškození, který musí být podepsán i dopravcem.

 

Záruční podmínky

Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující má právo uplatnit reklamaci. Délka záruční doby se řídí platnými zákony a činí 24 měsíců, s výjimkami uvedenými v popisu zboží nebo stanovenými příslušným právním předpisem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím

 

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

- v případě vady odstranitelné, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

- v případě vady neodstranitelné bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.

- v případě vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.

- v případě vady jiné neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Rozpory s kupní smlouvou:

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spotřebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.

 

Vyřizování reklamací:

V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, se zboží reklamuje zasláním zboží společně s kopií dokladu o koupi a popisem vady na adresu provozovatele.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě nebo nebude-li vyřízení reklamace záviset na subdodavateli provozovatele nebo vyjádření výrobce. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

V případě zaslání zboží prodávajícímu nebo servisnímu středisku, kupující doručí na vlastní náklady a riziko. Ve vlastním zájmu si kupující nebo spotřebitel počíná tak, aby bylo zboží vhodně zabaleno způsobem vyhovujícím nárokům přepravy např. křehkého zboží a také zásilku náležitě označí.

Zboží musí být v původním obalu nebo obalu bránícím poškození zboží přepravou a ve stavu úplném (včetně: kabelů a ostatního příslušenství). Původ zboží se prokazuje kupující doložením dokladu o koupi, záručního listu nebo jiným dostatečně průkazným dokumentem.

V případě zjištění neodstranitelné vady zboží má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit.

Pro případ oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě neoprávněné reklamace má provozovatel nárok na paušální částku ve výši max. 500,-Kč jako náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.

Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené používáním

 

Rozsah záruky

Zaniknutí záruky může dojít v případě:

- neodbornou montáží, která byla provedena kupujícím, spotřebitelem nebo firmou, která pro tuto činnost není oprávněna.

- používání zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučení provozovatele nebo výrobce.

Záruka se nevztahuje na:

- škody způsobené živelní katastrofou, počasím, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem nebo vyšší mocí.

- vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu, nedodržením pokynů provozovatele nebo výrobce a nedostatečnou údržbou.

- poškození způsobená zapojením neodpovídající příslušné ČSN nebo EN.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených občanským zákoníkem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno písemné prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění.

V případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem do 14 dnů od převzetí věci doporučujeme postupovat následovně:

- Informovat prodávajícího doporučeným dopisem o tom, že kupující odstupuje od smlouvy s uvedením čísla předmětné objednávky zboží, datumu nákupu a uvedením čísla účtu pro vrácení finančního plnění ze strany prodávajícího.

- Spotřebitel dále zboží zašle zpět na adresu provozovatele uvedenou výše v původním nepoškozeném obalu, nesmí být opotřebeno nebo poškozeno, musí být kompletní (tzn. včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a doložit kopii dokladu o koupi.

- Zboží není možno posílat na dobírku, protože potom není možná kontrola kompletnosti zboží.

- Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány kupujícímu převodem na účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Náklady na doručení zboží zpět nese kupující.

- Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději 14. den od převzetí.

 

Závěrečné ustanovení

Záruční podmínky v tomto řádu jsou platné pro všechny objednávky nebo kupní smlouvy v případě, že nebylo dohodnuto jinak.

Reklamační řád tento nabývá platnosti od 1.5.2016. Možnost změny reklamačního řádu si provozovatel vyhrazuje.

Kde nás najdete

Slavětínská 1140, Praha 9 - Klánovice

Kontakty
Logo
Centrum detoxikace BIOREZONA
Pondělí - Pátek: 8:30 - 16:30
Copyright © 2020 Biorezona s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.